Svettig boxing rage

Veckans fjärda och sista styrkepass innan helgen avslutades återigen med svettig boxning. Detta har jag gjort till en vana sedan flera veckor tillbaka då jag tyckte boxningssäckarna jämt bara hängde där alldeles ensamma på gymmet – och så har jag ju mina egna boxningshanskar liggandes till detta sedan tidigare som började samla damm.

Bild från dagens träning: Favoritsäcken var visst “nerslagen” i dag – och det var INTE jag …ho..hoo…

Liss Myrås boxing gym träning fitness

 

Riktigt skönt att köra lite svettig “flåsboost” efter styrkepassen – ja om man då har energi kvar efter skrotlyftingen förstås.

Det räcker med kring 10-20 minuters lagom “intensiv” boxning så är man rätt så slutkörd  – och visste fan e det skönt att få ut lite “rage” i slagen, det får gärna nyttjas till att trigga träningen – absolut inget fel på det tycker jag! 

 POW! 😉

1 Comment

Comments are closed.