Capri träningsbyxa – najs price

Blev ett finemang pass för rygg och biceps på gymmet idag, men tar det annars rätt så lugnt nu de sista dagarna innan maran – en skön löpmil igår kväll för att hålla igång bara.

Efter dagens pass blev det å leka lite med fitnessbollen på gymmet för att visa fram snygga träningscaprin från italienska Anniluce jag hade på mig som just nu finns i min SportyChic-shop till lägre pris – så långt lagret räcker! Lite småskuggigt i “fotohörnet” men … you get the picture anyway 😉

DCIM103MEDIA

ll

Byxan är riktigt bekväm, sitter snyggt och finns i både snygg turkos färg för sommarens fräscha träningspass samt mörk blå färg som ett bra basplagg i träningsgarderoben.

DCIM103MEDIA

ll

Framsidan har en pytteliten söt och glittrande logo och midjan är förlängd med mesh – riktigt skönt för de som inte gillar lågt skuren midja på träningsbyxor!

 DCIM103MEDIAJag använder vanligtvis storleken 38/40 – och har på mig en Medium här – perfect fit!.

Anniluce capribyxor i båda färger finns i min shop SportyChic till en mycket förmånlig pris just nu – som sagt, så långt lagret räcker.20110208115754cd